I am learning toki pona and this is where I write about what I am doing in toki pona.
You can visit my website for more info on toki pona.
English translations for this blog can be found here.
The material on this toki pona website was written by Dave and is released under Creative Commons license.

Tuesday, August 16, 2011

ma kasi mi

tenpo esun pini la mi jo e kasi mute tan ma kasi mi.
mi moku e kasi loje Tomato e kasi laso Pene e kasi jelo Kos tan ma kasi mi.
tenpo suno pini la me pona e ma kasi mi.
mi weka e kasi ike tan ma kasi mi.
tenpo suno ni la mi pana e sike pi kasi tenpo lete lon ma kasi mi.

3 comments:

  1. sitelen sina li pona tawa mi!
    taso, mi sona ala e ni: kasi laso Pene li seme?

    ReplyDelete
  2. kasi laso Pene = green beans
    There is no B in toki pona so I used a P.

    ReplyDelete
  3. a, mi sona.
    mi pana e pona tawa sina.

    ReplyDelete