I am learning toki pona and this is where I write about what I am doing in toki pona.
You can visit my website for more info on toki pona.
English translations for this blog can be found here.
The material on this toki pona website was written by Dave and is released under Creative Commons license.

Tuesday, January 18, 2011

2011 TP posts prior to today

tenpo suno 10 pi tenpo mun 1

tenpo suno pini la mi tawa kulupu toki lon tomo pi ma tomo mi.
jan pi ma tomo pi mute lili li toki.
jan pali esun li wile pali e tomo pali sin.
jan pali esun li wile awen e telo ike lon tomo sin.
jan pi ma tomo mi li moku e telo ike ni la jan pi ma tomo mi li kama jo e ike sijelo.
tomo kama li poka telo pona.
jan pi ma tomo li moku e telo pona ni.
telo ike li ken ala tawa telo pona.
jan lawa pi ma tomo mi li pilin sama la jan pali esun li ken pali e tomo pali.
jan lawa pi ma tomo mi li wile e ni: jan pali esun li pali kepeken nasin pona.
jan lawa pi ma tomo mi li wile e ni: jan pali esun li sitelen e nimi pi telo ike lon lipu.
jan lawa pi ma tomo mi li wile e ni: jan pali esun li pana e lipu ni tawa jan lawa pi ma tomo.
ni li pona tawa jan pali esun.
ni li pona tawa jan pi ma tomo mi.

tenpo suno 4 pi tenpo mun 1

mi wile e ni: sijelo mi li kama lili.
tenpo suno ni la mi moku lili.
tenpo suno sin la mi moku e kili.
mi kama e moku tawa tomo pali mi.
mi seli e moku mi kepeken ilo seli.
kin la mi tawa wawa e sijelo mi.
selo mi li kama telo.
tenpo mun ni la mi wile tawa jan pi sona sijelo.
ona li wile ni: sijelo mi li lili.

tenpo suno 1 pi tenpo mun 1 2011
tenpo sike sin pona !

No comments:

Post a Comment