I am learning toki pona and this is where I write about what I am doing in toki pona.
You can visit my website for more info on toki pona.
English translations for this blog can be found here.
The material on this toki pona website was written by Dave and is released under Creative Commons license.

Thursday, January 26, 2012

poka mi li pakala

mi jo ala e tenpo sike mute.
mi pilin sama ni: mi jo e tenpo sike mute.
mi pilin ike lon poka mi.
mi ken ala tawa pona e noka mi.
mi tawa tomo pali pi jan pi pona sijelo.
jan pi pona sijelo li toki e ni: poka mi li pakala.
jan pi pona sijelo li wile e ni: jan li pana e poka sin tawa mi.
poka sin li ilo.
jan pi pona sijelo li wile pana e ilo ni lon insa sijelo mi.
ni li ike tawa mi.
mi wile awen e poka mi.

5 comments:

  1. Man, I wish you were a snake and this would have a completely different reading (getting a new container). Get well soon.

    grammar/vocab notes-
    jan pi sona sijelo sounds like an anatomist.
    jan pi pona sijelo sounds like a doctor

    I would say "...li wile awen e ilo ni insa..." in any case it needs an e.

    ReplyDelete
    Replies
    1. D'oh I read poki instead of poka. Now it doesn't sound so bad.

      Delete
  2. mi jo ala e tenpo sike mute.
    mi pilin sama ni: mi jo E tenpo sike mute.
    poka mi li pilin e ike tawa mi.
    *My hip feels bad to me? Wrong "feel" (though we do tend to mix them up) You say "My hipe senses a bad to/for me" You want something like 'mi pilin ike lon poka mi' or 'mi pilin e ni: poka mi li ike'
    mi ken ala tawa E noka mi pona. ('pona' probably goes next to 'tawa')
    mi tawa tomo pali pi jan pi sona sijelo. (what Matthew says)
    jan pi sona sijelo li toki e ni: poka mi li pakala.
    jan pi sona sijelo li wile e ni: jan li pana e poka sin tawa mi.
    poka sin li ilo.
    jan pi sona sijelo li wile pana E ilo ni TAWA/LONinsa sijelo mi.
    ni li ike tawa mi.
    mi wile awen e poka mi.
    tenpo sike kama la mi jo e poka sin.

    ReplyDelete
  3. Thank you both for your comments and corrections.

    ReplyDelete
  4. Mi pilin Ike tan ni: sina pilin ike tan poka sina. o kama pona!

    ReplyDelete